مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 21:202020-12-25اقتصادي

فارس من| مذاکره با وزارت صمت برای اخذ مجوز واردات مواد اولیه تولید مبلمان


رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان کشور با اشاره به کمبود مواد اولیه تولید مبلمان گفت: در زمینه تامین نیازهای مواد اولیه تولید مبل از طریق واردات در حال مذاکره با مسئولان وزارت صمت هستیم.

- حسن احمدیان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت تولید و صادرات مبلمان گفت: اگرچه نرخ ارز تا حدودی کاهش یافته و در یک ماه اخیر از ثبات نسبی برخوردار بوده است اما هنوز قیمت ارز حباب دارد و واقعی نیست،  لذا قیمت مواد اولیه نیز کاهشی نداشته و در مواردی نیز افزایشی بوده است.

  عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران  گفت: لذا از مدیران وزارت صمت، سازمان حمایت و تعزیرات خواسته ایم تا تعادل در قیمت مواد اولیه تولید ایجاد شود اما هنوز نتیجه ای حاصل نشده است.

  رییس اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان مبلمان کشور، افزود: علیرغم بالا بودن قیمت مواد اولیه تولید مبلمان، مانند پارچه، فوم، چوب، یراق آلات و ام دی اف در بخش هایی نیز دچار کمبود مواد اولیه هستیم.

  وی با بیان اینکه در تامین پارچه های مبلی مدرن و همچنین فوم دچار کمبود هستیم بیان داشت: بخش عمده از این مواد اولیه وارداتی نیست لذا با مدیران و معاونت های وزارت صمت در مذاکره هستیم تا تعیین تکلیف کنند و اجازه واردات مواد اولیه که در تامین آن با کمبود مواجه هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مذاکره با وزارت صمت برای اخذ مجوز واردات مواد اولیه تولید مبلمان

فارس من| مذاکره با وزارت صمت برای اخذ مجوز واردات مواد اولیه تولید مبلمان